მოსწავლეებმა დასაწყისში მოთხრობა წაიკითხეს ჩუმად, შემდეგ განვმარტეთ უცხო სიტყვები, სიტყვაზე "ჯაფა" ააგეს სიტყვის პირამიდა.
ტექსტში მოძებნეს და ამოიკითხეს მითითებული ადგილები. მაგ: რა შეემთხვა ფუტკარს?
როგორ გადაარჩინა ფუტკარმა მტრედი? და ა.შ.
შეავსეს აქტივობის ბარათები მოთხრობის მიხედვით.
ბოლოს ჯგუფებში დავურიგე "დაჭრილი ტექსტი", ააწყეს, თითო ჯგუფმა მიმდევრობით წაიკითხა თითო წინადადება, ვისიც არ აღმოჩნდა სწორი გადაასწორეს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий